18. mars 2009

kjøkkenoppussingen







Ja da er det stooor framgang på kjøkkenet :) Ikea kjøkkenet har blitt levert på døra i dag så nå er det bare for mannen sette i gang å skru. Dette har vært litt av en prosess og enda så har vi litt igjen, som foreksempel å male et ekstra strøk, vinduene har ikke kommet enda som dere ser og så er det litt listing da...... men det hjelper seg.Taket har vi lekta opp på nytt det var 10 cm skakt:/, veggene er også rettet opp på nytt . Fargen vi har malt kjøkkenet med er 1500 og det er en veldig fin gråfarge....har den i flere rom i huset...er så fornøyd med den:) På gulvet ble det parkett, jeg ville egentlig ha tregulv og mannen ville ha parkett....så mannen vant den diskusjonen, neste skal jeg vinne ;)


3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se resultatet.
    Klem Marilyn

    SvarSlett
  2. Oh så spennende...Titter innom snart igjen jeg:O)Ligner på gråfargen jeg har på kjøkkenet mitt...Lykke til med monteringen..Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Lykke til videre med kjøkkenet! Blir spennende å se hvordan det blir...

    SvarSlett