19. feb. 2009

Kjøkken planlegging



kvanum


Drømmekjøkken








Drømmekjøkken



Hei. ja nå prøver jeg også å blogge ....blir sikkert mye rart i begynnelsen siden jeg er helt fersk når det gjelder dette her med blogging...mye og sette seg inn i,men det kommer vel etter hvert. Har i lengre tid smug tittet på diverse interiør blogger og har blitt så insperert av dem, så nå syntes jeg det var på tide at jeg prøver meg på dette her også.

Meg og mannen skal i gang med og pusse opp kjøkkenet, nå har vi et kjøkken som ikke har blitt gjort noe med siden 1985 så nå er det på tide..... Det er så mye lekkre kjøkken innredninger og velge mellom liker de som har litt landlig preg over seg, men siden lomme boka bestemmer havner vi på ikea`s Lidingø. Har kikket litt på Kvannum(så mye lekkert) og drømmekjøkken fra herregårds innredning(drømme ja). Liker veldig godt disse grue eller engelsk nisje løsningene over komfyren.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar